wtorek, 4 czerwca 2013

rebranding

Dzisiaj na szczęście bez problemów, a więc mogę dodać wreszcie ten nieszczęsny rebranding. Praca nie jest w całości moja, była to praca grupowa. Moja grupka liczyła 4 osoby w tym oczywiście mnie. Dotyczyła ona konkursu "Design jako nowy wymiar komercjalizacji wiedzy". Mam nadzieję, że koleżanki nie obrażą się za zamieszczenie naszego "dzieła" :)
Rebranding czyli stworzenie czegoś nowego. Naszym zadaniem było stworzenie nowego logo dla firmy Trustee. Firma ta to agencja interaktywna. Poniżej zamieszczam ich jeszcze do niedawna aktualne logo, pisząc "do niedawna" nie mam oczywiście na myśli zmiany na zaproponowane przez moją grupę logo, chociaż ich obecne znalazło się w jednej z naszych propozycji, wówczas odrzuconej. Mimo to przypadła im do gustu chyba nasza kolorystyka :)



Poniżej natomiast nasze propozycje nie tylko logo, ale także wizytówek i papierów firmowych. Znalazło się również kilka wcześniejszych rozwiązań.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz