Projekt systemu identyfikacji znaków i stoiska
wystawowego firmy „KAP – KAP” utrzymany jest w kolorystyce czerni i bieli.
Takie zestawienie kontrastowych barw ma
na celu zwrócenie uwagi oglądającego. Znaki jak i ściany stoiska są zachowane w konwencji czarnej z białymi elementami lub białej
z czarnymi. Stoisko wystawiennicze formy „KAP –KAP” złożone jest
z elementu poziomego będącego podłożem oraz 9 ścian pionowych na których umieszczone są znaki i tekst. Pionowe ściany są rozstawione tak aby oglądający mogli wchodzić do stoiska z różnych stron oraz by mogli widzieć z zewnątrz co się na nim znajduje. Charakterystycznym elementem stoiska jest typografia.. Tekst o firmie dzięki zastosowanym czcionkom różnego kroju i wielkości budzi zainteresowanie i przyciąga wzrok. Specjalnym zabiegiem było tu także umieszczenie go na podłodze stoiska tak aby oglądający się nie nudził. Dodatkowo każda ściana stoiska jest oznaczona numerem, co wyznacza jednocześnie kierunek oglądania. Numery nawiązują do znaku, są wstawione
w rozlane kleksy. Z zewnątrz całe stoisko jest w kolorze czarnym. Pojawiają się na nim jedynie białe kleksy, tak aby wszystkie ściany tworzyły spójną całość. Jedynie w środku stoiska pojawiają się białe ściany ze względu na zamieszczone na nich czarne znaki. Centralne miejsce stoiska zajmuje znak - logo firmy będące rozlanym „K”. Jest ono elementem dominującym nie tylko ze względu na wielkość, ale także na sposób jego przedstawienia. Umiejscowione jest tak, aby odwiedzający widzieli je nie tylko z wewnątrz, ale także i z zewnątrz stoiska. Ma ono na celu zachęcić do odwiedzania stoiska. Logo jest również oświetlone dzięki czemu rzuca także swój cień na podłogę, co sprawia że staje się ono jeszcze bardziej widoczne.
z elementu poziomego będącego podłożem oraz 9 ścian pionowych na których umieszczone są znaki i tekst. Pionowe ściany są rozstawione tak aby oglądający mogli wchodzić do stoiska z różnych stron oraz by mogli widzieć z zewnątrz co się na nim znajduje. Charakterystycznym elementem stoiska jest typografia.. Tekst o firmie dzięki zastosowanym czcionkom różnego kroju i wielkości budzi zainteresowanie i przyciąga wzrok. Specjalnym zabiegiem było tu także umieszczenie go na podłodze stoiska tak aby oglądający się nie nudził. Dodatkowo każda ściana stoiska jest oznaczona numerem, co wyznacza jednocześnie kierunek oglądania. Numery nawiązują do znaku, są wstawione
w rozlane kleksy. Z zewnątrz całe stoisko jest w kolorze czarnym. Pojawiają się na nim jedynie białe kleksy, tak aby wszystkie ściany tworzyły spójną całość. Jedynie w środku stoiska pojawiają się białe ściany ze względu na zamieszczone na nich czarne znaki. Centralne miejsce stoiska zajmuje znak - logo firmy będące rozlanym „K”. Jest ono elementem dominującym nie tylko ze względu na wielkość, ale także na sposób jego przedstawienia. Umiejscowione jest tak, aby odwiedzający widzieli je nie tylko z wewnątrz, ale także i z zewnątrz stoiska. Ma ono na celu zachęcić do odwiedzania stoiska. Logo jest również oświetlone dzięki czemu rzuca także swój cień na podłogę, co sprawia że staje się ono jeszcze bardziej widoczne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz